Моля, изберете офертата при закупуване на този апарат / тарифен план:
Нова услуга Преподписване / Смяна на план Пренос на номер от друг оператор А1 предплатена услуга към абонамент
5000+ ползватели
дневно
3,2 средна оценка
от клиенти
3 секунди
време за отговор
350+ теми
за разговор
15 000 думи речник
на български език
Връзка с агент,
когато АВА не може да отговори
Необходимо е да използваш български език и кирилица. Задавай по-кратки въпроси и ги пиши на един ред. Ако имаш повече от един въпрос, попитай АВА след като е отговорила на предходния.
Само така АВА може да провери ползваната от теб услуга и да отговори възможно най-точно и изчерпателно на запитването ти. Личните данни са защитени по регламента на ЕС за защита на личните данни (GDPR) и се съхраняват спрямо всички регулаторни изисквания.
АВА ще може да провери твоята услуга след като предоставиш:
Важно е да имаш достъп до устройство, на което е активен посоченият мобилен номер – на него ще бъде изпратен кодът, който трябва да предоставиш на АВА, за да стартира проверката на услугите ти.
Не. За допълнителна сигурност АВА изпраща SMS с верификационен код на номера, който проверява. Необходимо е потвърждение на кода и само тогава АВА предоставя исканата информация.
Да, АВА използва същите системи, които се ползват и от сътрудниците ни от *88. Това ти гарантира точна и коректна информация от нашия виртуален асистент без изчакване, 24/7.
Ако АВА не успее да отговори на твоето запитване, ще прехвърли чата към сътрудник „Онлайн обслужване“ в работното време на екипа.
Все още не. АВА се развива непрекъснато, за да се отговори на повече въпроси от клиенти.
Регистрирай се и проверявай и плащай сметките си, активирай допълнителни пакети и управлявай услугите си.
Открий настройки и решения на техническите затруднения, както и полезна информация за използваните от теб услуги в А1 Помощник.